bananmira

Alla inlägg under juli 2011

Av Mira Halonen - 26 juli 2011 18:15

Heej Alla Läsare :)

Här kommer en rolig sak :)

10 saker ni kanske visste om mig :)

  1. Jag gillar att designa naglar
  2. Jag har en rosa klocka
  3. Jag har facebook
  4. Jag har bruna ögon
  5. Jag gillar att sminka mig och andra
  6. Jag har 2 syskon 
  7. Jag har ljusbrunt hår
  8. Jag älskar Jessie.J
  9. Jag har 6st husdjur 
  10. Jag älskar flyg 29 saknas 

Hahah 

10 saker ni kanske inte vet om mig

  1. Jag bor i lägenhet
  2. Jag är mycket hos min farmor och farfar 
  3. Jag får betalt ibland för att designa andras naglar 
  4. Jag vill ha glasögon
  5. Jag hatar att städa
  6. Jag älskar cola
  7. Jag älskar chokladpudding
  8. Jag har ingen mobil just nu
  9. Jag tycker att pingviner är söta
  10. Jag har en till blogg :)

Ha det bra ! :)

xoxo:Mira

Av Mira Halonen - 23 juli 2011 10:57

Heeeeej Alllla =D

Jag kollade in cool stuff, och de har fått in nya saker nu :)

Men den här har de haft ganska länge, JAG VILL HA :)

En video om vad man gör med den :)

coolt va? 

Haha vi hörs   

xoxo: Mira :)
 

Av Mira Halonen - 22 juli 2011 15:11

Heej :)

Ja nu har jag kommit hem :) Idag åt vi på Bamboo City....:)

Ja en helt galen bild bjuder jag på :)

Ja men nu är jag hemma som sagt =P

Ha det bra xoxo : Mira 

Av Mira Halonen - 21 juli 2011 10:29

Heej alla  

Igår så fick jag en shower gel från the body shop :)

Den heter moringa  :P Det är en liten flaska :)

Såhär ser den  ut :

Den var bra,  jag testa den när jag duscha igår kväll :P

Men ha det bra :)

xoxo:Mira

 

Av Mira Halonen - 20 juli 2011 10:35

Jag vill ha fler besökare!!!!

Nej jag skoja , sprid min blogg till nära och kära och kompisar och familj =D

Haha nu är vi bara uppe i 10 högst ......:(

Aja idag ska jag väll åka ner på stan och köpa en grej (fyra nagellack) 

eller vara med Josephine och Gemina :)

Nog med det :P

Ni vet Rebecca Jansson hon som sjöng skaffa en annan tjej

i lilla melodifestivalen, hon är skit duktig på att sjunga!!!!!!!!

Detta var den 5 juni- 2011

Jämför vem är duktigast 

Själv tkr jag rebecca 

Ha det bra =D

xoxo: Mira

Av Mira Halonen - 17 juli 2011 22:35

Heej idag har jag varit med min kompis Janette :)

Vi var ute och vi  hade kul :)

Idag köpte jag ett par chinos från H&M 

de var på rean och kostade bara 50:- kr ......

Jaa idag har det vart jätte kul ! Men nu vill jag sova lite....

Klockan är rätt så mkt :) 

 

Dessa chinos köpte jag :) Men ha det bra !!

xoxo:Mira

Av Mira Halonen - 17 juli 2011 13:05

Dessa låtar älskar jag just nu 

Nr: 1

'Nr:2

xoxo:Mira

Av Mira Halonen - 16 juli 2011 22:06

Hej jag heter Mira och detta är det första inlägget :) Kul kul...!

Jag kommer iaf att skriva om mig, min vardag, kompisar och musik :)

Jag är 11 år den 3 september :) Ja mina intessen är att fixa naglarna, 

jag her en annan blogg på bloggplatsen där jag skriver om mina naglar 

(http://www.nageltokig.bloggplatsen.se) gå gärna dit också :)

Jaja det var det =D

  Bästa låten...

Hahahahahaha..........

xoxo:Mira

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Mira och jag kommer skriva om min vardag, kompisar och musik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vems outfit är finast?
 Min med fjäderörhängen :)*
 Min systers med bältet :)*

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards